Блог — 30.09.19
    ТЕКСТ: Куншт
    Дайджест понеділка: Amazon, депресія від соцмереж, мітохондрії

Amazon презентував низку продуктів, які тепер можна брати з собою всюди. З’явилося нове дослідження про соцмережі та депресію в дівчат. Вчені також дослідили вплив стресу на вироблення енергії та синтез білків.

Джеремі Шнітман з Центру космічних польотів NASA створив нову візуалізацію чорної діри. Гравітація тут така сильна, що можна побачити, як світло рухається під чорною дірою і позаду.

Соцмережі призводять до депресії у дівчат

Використання соціальних медіа пов’язане з депресією, особливо у дівчат-підлітків. Але нове дослідження стверджує, що питання може бути складнішим, ніж думають експерти.

У журналі The Lancet Child & Adolescent Health опублікували дослідження про вплив соцмереж на дітей. Вчені поговорили з 10 000 дітьми віком від 13 до 16 років і виявили, що соцмережі особливо негативно впливають на дівчаток: вони більше піддаються булінгу, у них зменшується кількість сну і фізичної активності.

Вчені виявили, що самі соцмережі шкоди не завдають, але вони порушують стиль життя дитини, і з цього починають проблеми з фізичним і психічним здоров’ям1.

Мітохондрії та стрес

Результати дослідження вчених з Університету Гельсінкі вказують на те, що хронічний стрес впливає на функції генів, що беруть участь у виробленні енергії мітохондріями та синтезі білків. Вчені змоделювали хронічний соціальний стрес у мишей та оцінили експресію їхніх генів і всіх білків у клітинах мозку та крові. Виявилося, що в крові тих, хто зазнав постійного стресу будова та кількість мітохондрій у клітинах мозку та крові змінювалися. Аналогічні зміни відмічали також у людей, що зазнають хронічного стресу, який переростає в тривожність. Результати цього дослідження допоможуть у пошуку ліків для терапії розладів, пов’язаних з тривогою2.

Amazon виходить на вулиці

Amazon розповів про низку нових гаджетів в середу, 25 вересня. Серед них безпровідні навушники Echo Buds, розумна каблучка Echo Loop і розумні окуляри Echo Frames. Усі вони забезпечують керування голосом, тож власник може просто попросити Alexa (голосового асистента від Amazon) увімкнути музику, прокласти маршрут абощо.
    Усі ці новинки коштують від 129 до 180 доларів.

Поява таких пристроїв означає, що Amazon вирішив вивести Alexa за межі будинків і відтепер супроводжувати людину деінде. До цього кроку компанію спонукало бажання нарешті опинитися серед технологічних гігантів — Google, Apple, Samsung.

Крім того, Amazon оголосив про спеціальний нічник для дітей, новий пристрій Echo, який можна використовувати у ванній, розумну піч, а також трекингові девайси для тварин. А ще Alexa тепер може говорити голосом Семюеля Л. Джексона3.

Статистика

Кількість додадків з доповненою реальністю збільшується щороку, і їх завантажують щораз частіше.
    У 2016 році встановлена база додатків із вбудованою AR становила 340.8 мільйонів у всьому світі, а до 2022 вона зросте до 4.5 мільярдів.

ТЕКСТ: Куншт