Блог — 24.10.19
    ТЕКСТ: Куншт
    Космічний дайджест #3: єднаймося заради Місяця!

Третій космічний дайджест цього тижня за підтримки генерального партнера – UNIT.CityUNIT.City – перший інноваційний парк в Україні та один з найбільших у Європі. Місце, де створюється екосистема та інфраструктура для розвитку бізнесу в сфері високих технологій й креативних індустрій.!

Про нові супутники від компанії з українськими засновниками. Про маленькі, але важливі досягнення Ілона Маска. Про важливі дослідження Місяця у співпраці, і, звісно, цікаві фото!

Вчені отримали перші зображення телескопа eROSITA, який почав роботу в липні. Фото показують нашу сусідню галактику, Велику Магелланову Хмару, та два скупчення галактик на відстані близько 800 мільйонів світлових років із надзвичайною деталізацією.

Про українські супутники в космосі

Заснована українцями компанія з обробки та аналізу зображень Землі з космосу EOS Data Analytics, планує розпочати запуск радарів із синтезованою апертурою (SAR) до 2022 року. Це ще один крок до створення вертикально інтегрованого холдингу під керівництвом Noosphere Venture.

Ще одна компанія Noosphere Venture – Space Electric Thruster Systems – постачатиме двигуни для малих супутників SAR.

EOS планує запустити кілька невеликих супутників вагою близько 200 кілограмів з 3,6-метровими антенами для збору зображень з роздільною здатністю 25 сантиметрів на піксель.

Супутники запускатиме інша компанія, в яку інвестувала Noosphere Venture, – Firefly Aerospace. Одна ракета Firefly може відправити у космос три-чотири супутники системи EOS SAR1.

Єднаймося заради Місяця!

Приватна аерокосмічна компанія Blue Origin, авіабудівна компанія Lockheed Martin, дослідницька лабораторія Draper та американська військово-промислова компанія Northrop Grumman об’єднують зусилля задля створення місячного посадкового апарату в рамках програми пілотованих космічних польотів Artemis. Про це заявив засновник Blue Origin Джефф Безос на Міжнародному космічному конгресі.

Відповідно до угоди, Blue Origin буде виконувати роль головного підрядника та надасть злітний модуль ракети, який був розроблений компанією для власного безпілотного космічного апарату Blue Moon. Lockheed Martin займеться конструюванням посадкового модуля для висадки екіпажу на Місяць. Northrop Grumman відповідатиме за розробку модуля, що дозволить апарату переміститися з пілотованої космічної станції на орбіті Місяця на низьку місячну орбіту. А Draper забезпечить місію системою наведення та авіонікою для посадки2.

Нові військові сили

Білий дім попросив Міністерство оборони США підготувати детальний план комунікації щодо створення нової гілки у збройних силах – Космічного війська.

Наразі створення шостого підрозділу у збройних силах США, який опікуватиметься космосом, є пріоритетом для адміністрації Трампа. Проте рішення про створення цього відділу військ потрібно затвердити у Конгресі.

Представники Міноброни та повітряних сил США стверджують, що їм знадобиться 90 днів, щоб сформувати новий підрозділ.

До затвердження ще далеко й невідомо, чи отримає ця ініціатива зелене світло взагалі, проте комунікаційний план не завадить!3.

У Маска вийшло

Супутники Starlink точно працюють і роздають інтернет. Ілон Маск відправив повідомлення у твіттер через супутниковий інтернет, який забезпечують супутники його компанії. Тож щойно твіт з’явився, всі зрозуміли, що у Маска вийшло!

Зважаючи на амбітні плани компанії, супутниковий інтернет забезпечуватиме понад 40 000 супутників на низькій навколоземній орбіті. Наразі у Маска є дозвіл на запуск перших 12 0004.

Так виглядала Земля з супутників Starlink у травні, коли відбувся запуск

Бонусне фото дня для тих, хто дочитав до кінця

Представники 25 націй та директор NASA Джим Бріденштайн обговорюють майбутні дослідження космосу в межах Астронавтичного конгресу

Дайджест виходить за підтримки генерального партнера UNIT.City та партнера IEEE.

ТЕКСТ: Куншт