fbpx

Владислав Гамільський «В місячну ніч».

00:00

Місяць на небі, зіроньки сяють, тихо по космосу човен пливе.  У XIX століття, коли Владислав Галімський писав картину «В місячну ніч», до підкорення космосу навряд підходили серйозно, але про Місяць уже щось знали. А що було далі? Розповідає співробітник НАСА Дорж Бату.

«Наука як мистецтво» – спільний проект науково-популярного журналу “Куншт”, NAMU та Громадського радіо.

ТЕКСТ: Дорж Бату
Суспільство
Люди бідкаються, інфляція розводить руками

Розбираємося, що таке інфляція і чому гроші не малюють.

Точка росту

Ще ніколи не було так цікаво спостерігати за квасолею. 25 днів у трьох хвилинах – таймлапс росту червоної квасолі.

Обличчя депресії

Проект Grey Matters, в якому британська художниця Емма Аллен та нейробіологиня Дейзі Томпсон-Лейк з Лондонського університету королеви Марії створили портрет депресії, поєднуючи мистецтво та нейробіологію.

Ілюзія обману

Чому люди вірять у нереальні речі, як із цим пов’язані пошкодження мозку й що таке маркери сумніву. Чому сильні емоції заважають критичному мисленню, і чому нам так легко можна нав’язати чужі для нас переконання?

Г’юстон, у нас Скотт Келлі!

Куншт поговорив зі Скоттом Келлі про підготовку до року в космосі та про результати «Близнюкового експерименту».

Фізика
Язик до фізики доведе

Батько космології: уривок із книжки Волтера Айзексона «Ейнштейн: життя і всесвіт генія».