Ми під'їдаємо крихти cookies за вами. Навіщо це нам?
ЧитатиКмітливим і не надто чесним інтернет-маркетологам вдається обманути сотні тисяч (чи навіть мільйони) людей. І ми віддаємо свої гроші на речі, які нам зовсім не потрібні, а часом і відверто шкідливі. Які техніки вони застосовують, щоб ошукати покупців?
Сьогодні обговорюємо:
‒ Як тисячі американців привезли на острів без їжі й житла;
‒ Де заховалися відсотки річних у мікрокредитах;
‒ Чому в Україні навіть на воді писали «без ГМО»;
‒ Що таке ґрінвошинг і скільки переробленого матеріалу в одязі H&M;
‒ Як маркетологи вивчають наш мозок.
Подкаст виходить за підтримки Міжнародного фонду допомоги для організацій у сфері культури та освіти 2021 Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, Goethe-Institut та інших партнерів.
Слухайте «Пост правди» також на подкаст-платформах.
Як виміряти та впорядкувати масиви інформації, які постійно збільшуються? На допомогу приходить математична теорія інформації!
Як допомогти котам, що втратили свій дім внаслідок воєнних дій, адаптуватися до притулку або нової домівки та як війна впливає на їхню поведінку?
Чому люди часто обирають співпрацювати, а не діяти егоїстично, навіть якщо це вигідно? Пояснює економіст Річард Талер.
Як росія веде війну з Україною у кіберпросторі?
Які загрози приховує розбита авіація та як убезпечити себе та інших від небезпек? З'ясовуємо з авіаекспертом і хіміком.
Де шукати дикі їстівні рослини й гриби та як їх готувати? Розповідає ботанік Олексій Коваленко.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: