Блог — 25.10.19
    ТЕКСТ: Куншт
    Космічний дайджест #4: жінка на Марсі!

Четвертий космічний дайджест за підтримки генерального партнера – UNIT.CityUNIT.City – перший інноваційний парк в Україні та один з найбільших у Європі. Місце, де створюється екосистема та інфраструктура для розвитку бізнесу в сфері високих технологій й креативних індустрій.!

Ізраїль знову летить на Місяць. Люксембург доклався до розвитку космічної галузі. Першою людиною на Марсі може стати астронавтка.

Три, два, один, поїхали!

Вчені обробили фото далекої сторони Плутона, які зробив апарат New Horizons. І вони надзвичайно детальні!

Великий крок для маленької країни

Укладання угоди з NASA та Європейським космічним агентством стало черговим кроком уряду Люксембургу для підтримки власної галузі космічних досліджень. Днями директор NASA Джим Брайденштайн та очільник Люксембурзького космічного агенства Марк Серрес підписали Меморандум про взаєморозуміння задля подальшої співпраці цих двох організацій. Як зазначив віцепрем’єр-міністр Люксембургу Етіне Шнайдер на Міжнародному космічному конгресі, країна сподівається на плідну співпрацю задля створення нових розробок у галузі дослідження космосу.

Один із пунктів домовленості між NASA та Люксембурзьким космічним агенством імплементує створення Центру досліджень космічних ресурсів у Люксембурзі на базі Університету Люксембурга. Європейське космічне агентство також виявило неабияку зацікавленість у створенні цього центру1.

Астронавтка полетить на Марс

Першою людиною на Марсі може стати жінка. Про це заявив директор NASA Джим Брайденстайн. Проте він додав, що це навряд чи буде хтось із дійсних астронавтів, адже політ відбудеться нескоро. Подорож на Марс запланована не раніше, ніж на 2030-ті роки.

Зараз пріоритетом для NASA є не Марс, а Місяць. А поки американське національне космічне агентство готується знову висадити людину на супутник Землі, приватна космічна компанія SpaceX працює над ракетою Starship Mars, яка має допомогти NASA відправити перших астронавтів на Червону планету2.

Друга спроба польоту на Місяць

Ізраїль повідомив на Астронавтичному конгресі про свої сподівання все ж стати четвертою країною, яка здійснила посадку на Місяць.

Зробити вони це сподіваються з другої спроби. Як відомо, перший посадковий модуль Beresheet (укр. «початок») намагався сісти на Місяць у квітні цього року, проте через глюк комп’ютера не зміг достатньо сповільнитися.

На Конгресі представники Ізраїлю підготували звіт місії й повідомили, що модуль Beresheet будували за надзвичайно низькою ціною, тож і ризики були великими.

Новий апарат планують побудувати й підготувати до запуску за максимум 2,5 роки. Цього разу вони розраховують на успіх, адже вже мають досвід такої місії, хоч і не вдалої3.

У пошуках позаземного життя

NASA вирішила надати 100 мільйонів доларів для проекту Breakthrough Listen Project – проект з пошуку позаземного життя.

Ця співпраця дозволить залучити фахівців та пожвавити дослідження й відповісти на головне запитання «Чи ми одні в цьому світі?».

Програма NASA – TESS – вже знайшла понад 1000 об’єктів, які становлять потенційний інтерес, 29 з яких можуть потенційно бути домівкою для інших цивілізацій. Breakthrough Listen Project залучить у своїх дослідженнях усі напрацювання державної агенції4.

Бонусне фото дня для тих, хто дочитав до кінця

Японське космічне агентство опублікувало у твіттері фото трьох космічних роботів. Легендарна зустріч!

Дайджест виходить за підтримки генерального партнера UNIT.City та партнера IEEE.

ТЕКСТ: Куншт